dilluns, 6 de desembre del 2010

PUIGSACALM EXTREM MOUNTAIN MARATHON

Si! Si ! Si !!  Primera marató de muntanya!!!

45 km
2800 metres d+
5600 totals
8hores 13 minuts

Finalment he fet la primera marató de la meva vida!!!

Per cap d'any vaig dir que en faria una i mira... Ja està fet!!! Quins paisatges mare meva!! brutal! Van ajudar a fer el patiment una mica més portador.

Una marató molt molt guapa, dura, unes baixades molt tècniques i relliscoses (a les 7:30 del matí plovia a bots i barrals!!). Vam pujar al Pugisacalm, canal del ganxos, vam anar a ... no ho sé a tot arreu.

En quant al dia vam tenir una mica de tot, pluja, vent, ferd, sol... Va ser una aventura amb tota les de la llei !!! SISISISISISIISSIIII!!!!!
Dir que estic molt satisfet i a veure quina és la pròxima!!!

Molt bona organització tot i ser la primera, llpastima que no hi havia una samarreta tècnica com déu mana!!!









vaia enxufada dels gels amb cafeïna déu meu!!!!!jajaja






Fins aquí el recull !!!!


Fins la pròxima!!!!!!!!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada