dissabte, 19 de desembre del 2009

BENVINGUTS I BENVINGUDES

Aquests és el meu primer bloc on aniré informant dels meus progressos com a atleta.

Un cop abandonat el mal vici del tabac, crec, que em podré centrar més en la meva vida esportiva.
Com he dit anteriorment aniré informant dels meus progressos com a atleta en les modalitats de running, i BTT, tot i que espero que d'aquí poc podré afegir la modalitat de natació ( és que ara de moment fa molt fred i em fa força pal, tot i que abans ja havia nedat).

Hi ha dos tipus d'intencions amb la creació d'aquest blog, les intencions principals i una de secundària. Primerament exposo les principals:

- Deixar constància dels dies d'entrenament i competició
- Deixar constància dels temps, velocitats, altimetria i distàncies recorregudes i posicions a les competis
- Compartir les experiències i els dies de competició amb qui vulgui
- I crear un petit equip de competició amb els frikis dels meus col·legues ( tot i que encara no els hi he dit i el blog serà una eina primordial per donar-los la nova)

I com a intenció secundària tenim :

- I potser, i en funció de com vagi de temps crear algun apartat encarat cap a les pràctiques educatives en l'educació física,( ja que espero que algun dia sigui el meu ofici ), amb links, informacions vàries, articles... Però tot això, com he dit és una intenció secundària, no per manca d'interés, sinò per manca de temps.

Per tant, després de tot aquests "palique" donc per inagurat el blog.

Salut i esforç.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada